Monday, May 28, 2012

Bling2** Kawan Aku da kaweng!

Morning ollz =) Tetibe pagi ni mood aku cam nak buat karangan plak. Blog ni jadi tempat untuk aku wat karangan jer.. Yelah, kalaw aku cite kat wife aku, 3 minit pastu mesti die da dengkur. Hehe. Sejak aku beli pancing baru ni, buleh kate ari2 aku g mancing. Tapi sejak aku beli pancing tu, jadi bangau jer memanjang. Tapi aku tetap gak g mancing. kalaw bawak kengkawan, mesti diorang yang dapat. Setiap kali mesti macam tu.. Meme bukan ikan2 dalam air tu dah ditakdirkan untuk aku kot.. =( Sebut pasal takdir ni, baru ni x roomate aku kawen gak akhirnya.. Rasenyer belom terlambat lagi aku nak wishkan Selamat Pengantin Baru pada Nami dan pasangan. Bukan main senyum ko kat atas pelamin tuh. Ni aku nak share gambor die. Tapi gambor yg aku nak share nih bukan atas pelamin la.. Nah tengok.


Ade macam Aaron Aziz x? hehehe.. 

Pasni xde la port aku nak numpang tdo da.. Die ni pon da pindah duk kat ipoh.. baguih ler.. Tempat suami kene berada di sisi isterikan.... kalo x sape nak lindungi isteri tu. Tinggal la mat sorang jer kat Seri Iskandar tu...
Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat yer Nami dan tabah mengharungi segala dugaan yang mendatang. Gud luck bro!!!

No comments: